به دانلود کده خوش آمدید
این سایت همه روزه آپدیت می شود

سفر سیمرغ

امروزه کمبود نرم افزارهای مذهبی و اسلامی در سراسر اینترنت احساس می شود و راسخون با ارائه نرم افزارهای اسلامی سعی در برطرف کردن و یا به حداقل رساندن این کمبود ها دارد.از همين رو امروز در سایت راسخون نرم افزار سفر سی مرغ که شما را با حقیقت توحید و یگانه پرستی و راه های رسیدن به سوی دوست با آوردن حکایت ها و داستان های جذاب حول محور سی مرغ آشنا می کند . نرم افزار سفر سیمرغ شامل وادی هفت گانه ، وادی شک و تردید ، حقیقت توحید و .. می باشد.پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 3.94 مگابایت )  

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa

نرم‌افزار "پياثا" (ارسال پيامك تلفن ثابت) يك سيستم ارسال پيامك (SMS)‌ از طريق مودم رايانه بدون اتصال به اينترنت است.به اين صورت كه كاربر بعد از نصب سيستم مي‌تواند به مشتركين تلفن همراه (همراه اول) يا تلفن ثابت به صورت تكي يا گروهي پيامك ارسال كند. "پياثا" اين امكان را براي كاربران خانگي فراهم مي‌سازد كه از دستگاه رايانه شخصي‌شان براي ارسال و دريافت پيامك‌ها به عنوان وسيله‌اي راحت و مناسب استفاده كنند. - هزينه‌ ارسال پيامك،‌ به صورت يكپارچه بر روي قبض تلفن ثابت به طور خودكار محاسبه و براي شما ارسال مي‌شود.- هزينه ارسال هر پيامك با اين نرم‌افزار براساس پالس داخل شهري محاسبه مي‌شود. -پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 8.17 مگابایت ) www.rezamp3.loxblog.com

دانلود

این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

کاروان عشق برنامه ویژه محرم

امروز برای راسخونی های عزیز نرم افزار کاروان عشق ویژه محرم را ارائه کرده ام.این نرم افزار کامپیوتری که با قرار دادن بهترین کلیپ های مربوط به ماه حرام محرم ، شما را بیشتر با این ماه انس می دهد ؛ شامل موضوعات بسم رب الحسین (ع) -کل یوم عاشورا -واقعه تلخ کربلا-یابن طاها - شهید مرتضی آوینی - شهید عباس دوران -این حسین (ع) است - یاران چه غریبانه می باشد.امیدوارم ما وطراح این برنامه زیبا را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایید.

دریافت فایل برنامه ( 8.14 مگابایت ) www.rezamp3.loxblog.com

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

مقتل خوانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله)

امروز برای کاربران بخش نرم افزار راسخون یک هدیه ویژه داریم.راسخون 9 قطعه فایل صوتی از مقتل خوانی رهبر انقلاب ارائه کرده است.این مجموعه شامل : روضه‌خوانی رهبر انقلاب در مصائب حضرت اباعبدالله عليه‌السلام ، روضه‌‌خوانی رهبر انقلاب برای شهادت حضرت قاسم عليه‌السلام ، شعرخوانی رهبر انقلاب به زبان آذری درباره‌ی ماجرای كربلا در سفر به اردبیل ، روضه‌خوانی رهبر انقلاب در مصائب شهادت حضرت علی‌اكبر عليه‌السلام ، مقتل‌ حضرت اباالفضل عليه‌السلام از زيان رهبر انقلاب در روز تاسوعا ، روضه‌خوانی رهبر انقلاب در مصائب شهادت حضرت قاسم بن الحسن عليه‌السلام ،روضه‌خوانی رهبر انقلاب در مصائب شهادت فرزندان حضرت زینب سلام الله علیها و دو منبر کوتاه درباره مردم کوفه می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 9.44 مگابایت ) www.rezamp3.loxblog.com

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

مفاتيح الجنان برای کامپیوتر

نرم افزار مفاتیح الجنان یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مذهبی کامپیوتر می باشد. این نرم افزار دارای تمامی دعاها، زیارات، اعمال و ملحقات است و شما میتوانید به آسانی به متن آنها دسترسی پیدا کنید. امیدوارم که این نرم افزار مفید واقع شود. مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده .-پسورد فايل

دریافت فایل برنامه ( 14.57 مگابایت )

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 5515
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content