به دانلود کده خوش آمدید
این سایت همه روزه آپدیت می شود

نرم افزار دست هاي پنهان در محكوميت قمه زني

مي بينيم اکثر پايگاه‏هاي اينترنتي و شبکه‏هاي تبليغاتي استکباري از تصاوير شيعياني که با رفتارهايي مثل قمه‏زني، چهار دست و پا رفتن و.‏.‏.‏ قصد عرض ارادت به امام حسين(عليه‏السلام) را داشته اند، سوءاستفاده می کنند و جنايات خود را در کشورهاي شيعي تلاش براي کنترل و نظم‏بخشي جامعه‏اي غيرمتمدن و بدوي نشان مي‏دهند.‏اين مجموعه، ثمره تلاشي است براي شناخت تاريخچه، سير تطورات و زمينه‏ هاي موضع‏گيري فقهي و اجتماعي علما در مورد قمه ‏زني و در آخر ارائه نمونه‏هايي از سوءاستفاده دشمنان تشيع از آن.‏-پسورد فايل فشرده

دریافت فایل برنامه ( 3.88 مگابایت )

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

جدول کلمات متقاطع با 256 موضوع با رایا جدول ۲.۶

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند.این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…ویژگی‌های کلیدی:- محیطی زیبا و کاملا فارسی- حجم بسیار کم برنامه- امکان ساختن جدول-دارای آرشیو جدول به‌روز -قابلیت چاپ جدول‌ها-امکان استفاده از راهنمای حل جدول-عدم نیاز به برنامه‌های جانبی-کاملاً رایگان و بدون محدودیت پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 0.83 مگابایت )  

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

ارسال sms انبوه و گروهی تبلیغاتی

در یک پست ویژه برای کاربران گرامی و محترم راسخون نرم افزار ارسال پیام کوتاه ( sms ) تبلیغاتی انبوه را آماده دانلود کرده ایم.این نرم افزار , تولید شده توسط موسسه فواد میباشد. شما در این نرم افزار فارسی خواهید توانست که برای شماره های موبایل در رنج های تعیین شده از سوی شما به صورت گروهی پیامک ارسال نمایید. نکته مهم : این نرم افزار توسط موسسه فواد تهیه و پشتیبانی میشود و از عهده سایت راسخون خارج است . لطفا در صورت بروز مشکل با مشاوران این موسسه که در فایل ضمیمه شده است تماس حاصل فرمایید.پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 5.14 مگابایت )  

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

تماشای تلویزیون و حرمین امامان به صورت مستقیم با تلویزیون من..

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من: - محیط جذاب و کاملا فارسی - حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا - قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن - کاملا رایگان و بدون محدودیت -پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 0.09 مگابایت )  

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

پرسمان حسینی درروز واقعه

امروزه کمبود نرم افزارهای مذهبی و اسلامی در سراسر اینترنت احساس می شود و راسخون با ارائه نرم افزارهای اسلامی سعی در برطرف کردن و یا به حداقل رساندن این کمبود ها دارد.از همين رو امروز در سایت راسخون نرم افزار پرسمان حسینی درروز واقعه عاشورا که شامل تمام وقایع روز عاشورا و مقتل های مختلف و پاسخ به سوالات مختلف درباره عاشورا و ... می باشد را برايتان آماده کرده که مطمئنآ باعث می شود شما با امام حسین (ع) و روز عاشورا بیشتر آشنا بشوید.این نرم افزار را می توان نوعی مقتل معتبر کامپیوتری نیز خواند،پیشنهاد ما دانلود این نرم افزار از سایت راسخون می باشد.-پسورد فايل فشرده :

دریافت فایل برنامه ( 2.96 مگابایت )  

دانلود

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 5495
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content